De Kinder- en Jongerentelefoon was stilaan toe aan een nieuwe naam. Ze  belden  naar  Magnifik  en samen stippelden we een traject uit waarbij missie en visie weer op punt gesteld werden. We bedachten een nieuwe naam en ontwikkelden communicatiekanalen op maat van de jongeren van vandaag.  Na de rebranding verdubbelde het aantal chatgesprekken en steeg het mailverkeer met zo'n 40%.
       
     
awel.jpg
       
     
       
     

Tv-spot

  De Kinder- en Jongerentelefoon was stilaan toe aan een nieuwe naam. Ze  belden  naar  Magnifik  en samen stippelden we een traject uit waarbij missie en visie weer op punt gesteld werden. We bedachten een nieuwe naam en ontwikkelden communicatiekanalen op maat van de jongeren van vandaag.  Na de rebranding verdubbelde het aantal chatgesprekken en steeg het mailverkeer met zo'n 40%.
       
     

De Kinder- en Jongerentelefoon was stilaan toe aan een nieuwe naam. Ze belden naar Magnifik en samen stippelden we een traject uit waarbij missie en visie weer op punt gesteld werden. We bedachten een nieuwe naam en ontwikkelden communicatiekanalen op maat van de jongeren van vandaag. Na de rebranding verdubbelde het aantal chatgesprekken en steeg het mailverkeer met zo'n 40%.

awel.jpg